
|
|
|
|
 |
Επανάληψη-εξάσκηση |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΕΠΙΘΕΤΑ |
|

Καταλαβαίνω την αξία των επιθέτων |
|

Αντίθετα επίθετα
|

Περιγραφικά επίθετα
|
|
|
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤ. |
|

Αντιστοιχώ τις
αποτελεσματικές προτάσεις στις κύριες. |
|
|
|
ΚΛΙΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ |
|

Η ΜΕΘΟΔΟΣ
Βάζω τους τόνους |

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Βάζω τους τόνους
|
|
|
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ |
| Ταξινομώ τα κύρια μέρη της περιγραφής
ενός αυτοκινήτου. |
 |
|
|
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ |
|
ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΕΣ
 |
ΥΠΟΘ. ΛΟΓΟΣ
 |
|
|
ΣΤΙΞΗ |
|

Βάζω διαλυτικά
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|